Diagnoza rówieśnicza – klucz do zrozumienia potrzeb uczniów
W ramach projektu "Młodzi Ambasadorzy i Ambasadorki Praw Podstawowych" realizujemy kluczowe działanie – diagnozę rówieśniczą. Jej celem jest zrozumienie, jak młodzi ludzie postrzegają swoje prawa i jakie wyzwania napotykają.
Dlaczego to robimy?
- lepsze zrozumienie uczniów: diagnoza pozwala nam poznać perspektywę młodzieży, ich obawy i potrzeby;
- wsparcie w edukacji: wyniki badania pomogą nam dostosować działania edukacyjne do realnych potrzeb uczniów;
- budowanie świadomej społeczności: chcemy, aby młodzi ludzie znali swoje prawa i potrafili je chronić.
Państwa rola jest nieoceniona, prosimy aby:
- zachęcili Państwo uczniów do udziału w anonimowej ankiecie;
- stworzyli Państwo przestrzeń do rozmowy o prawach w szkole;
- wspierali nas Państwo w budowaniu świadomej i aktywnej społeczności.
Razem możemy stworzyć szkołę, w której prawa uczniów są respektowane i chronione.
Ankieta dostępna jest TUTAJ.
Projekt współfinansowany przez Komisję Europejską w ramach Projektu „Building Bridges - Civic Capital in Local Communities”, realizowanego ze środków programu CERV finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach programu „Obywatele, Równość, Prawa i Wartości” na lata 2021-2027.